Friday, November 18, 2005

Sadness

There is this feeling of unease inside that I am having difficulty embracing...usually when I feel this way I just want to run, bike, eat, or do something...but actually I need to do nothing and learn to sit with the feeling...let it rise and recognize it as a part of me.

It is not so easy to embrace sadness...

What am I afraid of?

1 comment:

Anonymous said...

Hey!Lily!每個人都有這個時刻!!這是很正常的!重要的是,如何很快的轉換心情,而不要一直停留在這樣的時刻~我昨晚就想訂你的CD,可是,我是個月光族,現在快到月底了...所以我下個月一領薪水,就會馬上買你的CD...我真的非常希望你能重回廣播界,因為所有的DJ,我最喜歡的就是妳啦!!!我們一起為未來努力ㄅ!!!