Tuesday, November 01, 2005

台北大學校慶








It was a fun albeit short gig at Taipei University yesterday. Everytime I practice or perform with my band I always feel so happy and grateful. 去年這個時候我還滿低潮因為那時候第一次很不順利的嚐試組樂團。 心裡充滿恐懼和無力感。 還好我沒放棄!

三峽是一個很美很開闊的地方。那裡的學生很信服可以在那樣的環境讀書。 不過有的時候我還是不是很習慣台灣人的保守。 我在唱歌時很難感覺到大家的新是否被音樂touch到。 但表演之後有及個熱情的學生來鼓勵我。 我也被啦啦隊的活力鼓勵到。他們真會跳!

1 comment:

Anonymous said...

Hi Lily!

WAY TO GO!!! You are doing amazing and I am so so proud of you. People who listen to your music will be inspired and touched, the messages are very positive and I know that whatever happens, this journey thus far has been a great experience!

You go girlfriend.

Love you,

Anne